søndag, april 08, 2012

Det ble en kort tur.

Litt treg med å blogge denne gangen. Vi kom oss ned onsdag kveld og fikk rigget oss til i båten.
Torsdags morgen, så kom vi oss opp 7 tiden. Var jo ganske slitne etter å kjørt kvelden føre.
Vi satte omsider kursen mot Davids banke. Og fikk satt utstyret i vannet. Det tok ikke lange tiden før det smalt på en laks på ca 5kg. Jeg hadde med meg en kompis som aldri hadde trolling fisket før. Og med 16 stenger å sette var det ganske slitsomt spesielt siden vi fikk flere fisker på kort tid. det gjord ikke saken noe bedre at kopmpisen min ble skikkelig sjøsyk. Egentlig halt fra da jeg satte første stanga i vannet til vi ga oss. Det var kunn da han dro fisk, som det gikk greit. Jeg vet hvordan det er å være skikkelig sjøsyk, såeneste medisinen er å komme seg til land. Vi fikk jo trossalt 4 lakser på noen få timer, Men jeg kunne gjerne tenkt meg å vært ute lengre. for det virket som at vi hadde fått ett kanonfiske. Ble desverre ikke tatt noe bilder denne gangen på grunn av sjøsyken. Nå har jeg tatt båten hjem. Men fiskesuget er stort, så trur jeg stikker en tur til Vänern imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar